|
|
Koło Naukowe Informatyków zostało założone z inicjatywy studentów kierunku informatyka w 2003 roku.
Zakres działań Koła obejmuje między innymi: tworzenie własnych projektów programistycznych rozwijających zainteresowania w zakresie programowania, co pozwala także na doskonalenie umiejętności pracy w zespole; szerzenie wiedzy informatycznej poprzez organizowanie konkursów informatycznych dla uczniów szkół podstawowych i gimnazjów. Od paru lat członkowie Koła prowadzą zajęcia z informatyki dla słuchaczy Uniwersytetu III Wieku. Nawiązaliśmy również współpracę z firmami informatycznymi w zakresie organizacji szkoleń i praktyk.
Koło Naukowe Informatyków w ramach swojej działalności zajmuje się obecnie następującymi zagadnieniami: związanymi z bezpieczeństwem przekazu informacji i ogólnie pojętym programowaniem:
- bezpieczeństwem sieci komputerowych opartym na oprogramowaniu Open Source,
- bezpieczeństwem systemów informatycznych,
- projektowaniem aplikacji/gier w oparciu o Unity3D, Wings3D, Unreal Engine 4.
- rozwijaniem projektów programistycznych z zakresu programowania w języku C#.
Zarząd Koła Naukowego Informatyków:
- Prezes – Damian Lipkowski
- V-ce Prezes – Joanna Maciak
- Członek Zarządu – Sławomir Bulanda
Opiekun Koła: mgr Grzegorz Litawa
W roku akademickim 2015/2016 przewiduje się następujący zakres działalności:
- Prowadzenie zajęć dla wszystkich studentów zainteresowanych poznawaniem nowych języków programowania oraz doskonalenie dotychczasowych umiejętności związanych z programowaniem zespołowym oraz obsługą różnych systemów informatycznych; rozwiązywanie licznych problemów programistycznych.
- Rozwijanie projektów programistycznych z zakresu programowania w języku C# z naciskiem na tworzenie własnych kolekcji C#.
- Prowadzenie zajęć z informatyki dla słuchaczy Uniwersytetu III Wieku,
- Współorganizowanie Konkursu Informatycznego dla szkół gimnazjalnych i ponadgimnazjalnych.
- Pomoc w przygotowanie konkursu informatycznego organizowanego w ramach programu Małopolskiej Nocy Naukowców.
- Praca nad opracowaniem zintegrowanego bezpieczeństwa sieci komputerowych przy użyciu oprogramowanie Open Source.
- Projektowaniem aplikacji/gier w oparciu o Unity3D, Wings3D, Unreal Engine 4.
|
|
|
|
|