Wyniki badania ankietowego oceny zajęć dydaktycznych w semestrze zimowym roku akademickiego 2015/2016 w Instytucie Technicznym PWSZ
(Ocena prowadzona jest w skali od 0 do 3 punktów na podstawie ankiet studentów, zgromadzonych za pośrednictwem aplikacji Wirtualny Dziekanat z poszanowaniem zasady anonimowości i poufności. Zebrane opinie i oceny przyczyniają się do poprawy jakości kształcenia w Instytucie Technicznym oraz stanowią istotny element oceny pracy nauczycieli akademickich oraz samooceny każdego z kierunków prowadzonego w Instytucie Technicznym).
Wyniki badania ankietowego dot. zajęć dydaktycznych realizowanych w semestrze letnim roku akademickiego 2014/2015
Ocena zajęć dydaktycznych prowadzona była w skali od 0 do 3 punktów.
Ranking najlepiej ocenionych nauczycieli akademickich prowadzących zajęcia w ramach każdego kierunku przedstawia się następująco:
Zarządzanie i inżynieria produkcji, I i II stopień
LP
prowadzący
Wynik ankiety
1
Biel Anna, lek. m
3,00
2
prof. dr hab. inż. Karpiński Mikołaj
3,00
3
mgr inż. Jurkowski Sławomir
3,00
4
dr inż. Kochanek Anna
2,98
5
prof. dr hab. inż. Bogdan Fijałkowski
2.97
Oceny z ankiet studenckich dotyczących nauczycieli realizujących zajęcia dydaktyczne na kierunku ZIP, stopień I:
ocena najniższa: 1,99
ocena średnia: 2,63
ocena najwyższa: 3,00
Odsetek wypełnionych ankiet: 52%
Informatyka
LP
prowadzący
Wynik ankiety
1
dr hab. Jabłoński Zenon
3,00
2
mgr Maliszewska Elżbieta
3,00
3
dr inż. Batko Bogdan
2,95
4
mgr Kożuch Anna
2,87
5
mgr Litawa Grzegorz
2,83
Oceny z ankiet studenckich dotyczących nauczycieli realizujących zajęcia dydaktyczne na kierunku Informatyka:
ocena najniższa: 1,89
ocena średnia: 2,54
ocena najwyższa: 3,00
Odsetek wypełnionych ankiet: 50%
Mechatronika
LP
prowadzący
Wynik ankiety
1
mgr Kucharska Monika
3,00
2
Biel Anna, lek. m
3,00
3
mgr Chyla Jadwiga
2,95
4
dr inż. Janisz Karina
2,94
5
mgr inż. Wójcik Józef
2,93
Oceny z ankiet studenckich dotyczących nauczycieli realizujących zajęcia dydaktyczne na kierunku Mechatronika, stopień I:
ocena najniższa: 0,97
ocena średnia: 2,73
ocena najwyższa: 3,00
Odsetek wypełnionych ankiet: 42%
Wyniki badania ankietowego dot. zajęć dydaktycznych realizowanych w semestrze zimowym roku akademickiego 2014/2015
Ocena zajęć dydaktycznych prowadzona była w skali od 0 do 3 punktów.
Ranking najlepiej ocenionych nauczycieli akademickich w ramach każdego kierunku przedstawia się następująco:
Oceny z ankiet studenckich dotyczących nauczycieli realizujących zajęcia dydaktyczne na kierunku ZIP, stopień I:
ocena najniższa: 1,66
ocena średnia: 2,62
ocena najwyższa: 3,00
Oceny z ankiet studenckich dotyczących nauczycieli realizujących zajęcia dydaktyczne na kierunku Informatyka:
ocena najniższa: 1,14
ocena średnia: 2,60
ocena najwyższa: 2,98
Oceny z ankiet studenckich dotyczących nauczycieli realizujących zajęcia dydaktyczne na kierunku Mechatronika, stopień I:
ocena najniższa: 1,67
ocena średnia: 2,70
ocena najwyższa: 3,00
Wyniki ankietyzacji – za semestr letni 2013/2014 (nauczyciele akademiccy IT)
Semestr zimowy 2013/2014
Wyniki badania ankietowego dot. zajęć dydaktycznych realizowanych w semestrze zimowym roku akademickiego 2013/2014 przez nauczycieli Instytutu Technicznego
Badania ankietowe były prowadzone z poszanowaniem zasad etyki badań społecznych, a w szczególności dobrowolności, anonimowości i poufności badań. Proces ankietyzacji rozpoczęto po zakończeniu sesji zaliczeniowo egzaminacyjnej. Ocenę zajęć dydaktycznych prowadzona była w skali od 0 do 3 punktów. Średni wynik oceny studenckiej pracowników Instytutu: 2,61
Ranking TOP 5 najlepiej ocenionych nauczycieli akademickich Instytutu Technicznego w ramach każdego kierunku przedstawia się następująco:
Oceny z ankiet studenckich dotyczących nauczycieli realizujących zajęcia dydaktyczne na kierunku Mechatronika, stopień I:
ocena najniższa: 2,17
ocena średnia: 2,60
ocena najwyższa: 2,91
Oceny z ankiet studenckich dotyczących nauczycieli realizujących zajęcia dydaktyczne na kierunku ZIP, stopień I:
ocena najniższa: 2,05
ocena średnia: 2,60
ocena najwyższa: 2,92
Oceny z ankiet studenckich dotyczących nauczycieli realizujących zajęcia dydaktyczne na kierunku ZIP, stopień II:
ocena najniższa: 2,15
ocena średnia: 2,71
ocena najwyższa: 2,91
Oceny z ankiet studenckich dotyczących nauczycieli realizujących zajęcia dydaktyczne na kierunku Informatyka:
ocena najniższa: 1,68
ocena średnia: 2,64
ocena najwyższa: 2,95
Opracowane wyniki są jednym z elementów systemu oceny pracy kadry dydaktycznej oraz stanowią podstawę do wdrażania rozwiązań sprzyjających poprawie jakości kształcenia. Wyniki ankiet są też uwzględniane w raporcie samooceny każdego kierunku studiów prowadzonego w instytucie.
Semestr letni 2012/2013
Wyniki badania ankietowego dot. zajęć dydaktycznych realizowanych w semestrze letnim roku akademickiego 2012/2013
przez nauczycieli Instytutu Technicznego
Badania ankietowe były prowadzone z poszanowaniem zasad etyki badań społecznych, a w szczególności dobrowolności, anonimowości i poufności badań. Proces ankietyzacji rozpoczęto po zakończeniu sesji zaliczeniowo egzaminacyjnej.
Ocena zajęć dydaktycznych prowadzona była w skali od 0 do 3 punktów. Średni wynik oceny studenckiej pracowników Instytutu: 2,63.
Ranking TOP 5 najlepiej ocenionych nauczycieli akademickich Instytutu Technicznego w ramach każdego kierunku przedstawia się następująco:
Mechatronika
Oceny z ankiet studenckich dotyczących nauczycieli realizujących zajęcia dydaktyczne na kierunku Mechatronika, stopień I :
ocena najniższa: 2,22
ocena średnia: 2,66
ocena najwyższa: 2,99
Zarządzanie i inżynieria produkcji, I stopień
Oceny z ankiet studenckich dotyczących nauczycieli realizujących zajęcia dydaktyczne na kierunku ZIP, stopień I:
ocena najniższa: 1,88
ocena średnia: 2,58
ocena najwyższa: 3,0
Zarządzanie i inżynieria produkcji, II stopień
Oceny z ankiet studenckich dotyczących nauczycieli realizujących zajęcia dydaktyczne na kierunku ZIP, stopień II:
ocena najniższa: 2,3
ocena średnia: 2,7
ocena najwyższa: 2,96
Informatyka
Oceny z ankiet studenckich dotyczących nauczycieli realizujących zajęcia dydaktyczne na kierunku Informatyka:
ocena najniższa: 2,38
ocena średnia: 2,69
ocena najwyższa: 2,95
Opracowane wyniki są jednym z elementów systemu oceny pracy kadry dydaktycznej oraz stanowią podstawę do wdrażania rozwiązań sprzyjających poprawie jakości kształcenia.
Wyniki ankiet są też uwzględniane w raporcie samooceny każdego kierunku studiów prowadzonego w instytucie.
Semestr zimowy 2012/2013
Wyniki badania ankietowego dot. zajęć dydaktycznych realizowanych w semestrze zimowym roku akademickiego 2012/2013
przez nauczycieli Instytutu Technicznego
Badania ankietowe były prowadzone z poszanowaniem zasad etyki badań społecznych, a w szczególności dobrowolności, anonimowości i poufności badań. Proces ankietyzacji rozpoczęto po zakończeniu sesji zaliczeniowo egzaminacyjnej i zakończono 28.02.2013 r. Ocenę zajęć dydaktycznych prowadzona była w skali od 0 do 3 punktów. Średnia frekwencja wyniosła 70,1 %.
Ranking TOP 5 najlepiej ocenionych nauczycieli akademickich Instytutu Technicznego w ramach każdego kierunku przedstawia się następująco:
Oceny z ankiet studenckich dotyczących nauczycieli realizujących zajęcia dydaktyczne na kierunku Mechatronika, stopień I:
ocena najniższa: 1,55
ocena średnia: 2,54
ocena najwyższa: 3
Oceny z ankiet studenckich dotyczących nauczycieli realizujących zajęcia dydaktyczne na kierunku Informatyka:
ocena najniższa: 1,52
ocena średnia: 2,48
ocena najwyższa: 2,86
Oceny z ankiet studenckich dotyczących nauczycieli realizujących zajęcia dydaktyczne na kierunku ZIP, stopień I:
ocena najniższa: 1,96
ocena średnia: 2,59
ocena najwyższa: 2,89
Oceny z ankiet studenckich dotyczących nauczycieli realizujących zajęcia dydaktyczne na kierunku ZIP, stopień II:
ocena najniższa: 2,18
ocena średnia: 2,56
ocena najwyższa: 3
Opracowane wyniki są jednym z elementów systemu oceny pracy kadry dydaktycznej oraz stanowią podstawę do wdrażania rozwiązań sprzyjających poprawie jakości kształcenia. Wyniki ankiet są też uwzględniane w raporcie samooceny każdego kierunku studiów prowadzonego w instytucie.
Semestr letni 2011/2012
Szanowni Studenci,
Dziękuję za wypełnienie ankiet dotyczących zajęć realizowanych w semestrze letnim roku akademickiego 2011/2012. Badania ankietowe były prowadzone z poszanowaniem zasad etyki badań społecznych, a w szczególności dobrowolności, anonimowości i poufności badań.
Proces ankietyzacji zakończono 15.11.2012 r.
Średnia frekwencja na poszczególnych kierunkach studiów wyniosła:
Mechatronika stacjonarne: 63,85 %
Mechatronika niestacjonarne: 26,07 %
Zarządzanie i inżynieria produkcji, stacjonarne: 65,83 %
Zarządzanie i inżynieria produkcji, niestacjonarne: 42,01 %
Informatyka, stacjonarne: 52,88 %
Informatyka, niestacjonarne: 49,80 %
Ocenę zajęć dydaktycznych prowadzona była w skali od 0 do 3 punktów.
Ranking TOP 5 najlepiej ocenionych nauczycieli akademickich Instytutu Technicznego w ramach każdego kierunku przedstawia się następująco:
Mechatronika
Zarządzanie i inżynieria produkcji
Informatyka
Opracowane wyniki są jednym z elementów systemu oceny pracy kadry dydaktycznej oraz stanowią podstawę do wdrażania rozwiązań sprzyjających poprawie jakości kształcenia. Wyniki ankiet są też uwzględniane w raporcie samooceny każdego kierunku studiów prowadzonego w instytucie.
Wobec zgłoszonych przez Państwo uwag i zastrzeżeń podjęto działania naprawcze: rozmowy wyjaśniające, dodatkowe hospitacje zajęć, opracowanie szczegółowych konspektów zajęć, korekta metod dydaktycznych.
doc. dr inż. Marek Aleksander
Dyrektor Instytutu Technicznego
Semestr zimowy 2011/2012
Wyniki badania ankietowego dot. zajęć realizowanych w semestrze zimowym roku akademickiego 2011/2012
Ankiety miały charakter anonimowy. Proces ankietyzacji zakończono 11.04.2012 r. Średnia frekwencja udziału w ankietyzacji studentów Instytutu Technicznego wyniosła 62%. Średnia ocena pracowników podlegających ankietyzacji wyniosła 4,45; najwyższa 4,93, a najniższa 3,01.
Najwyżej ocenili Państwo nauczycieli akademickich (kolejność alfabetyczna): mgr inż. Wojciech Chronowski, dr inż. Karina Janisz, dr Zenon Jabłoński, mgr inż. Jacek Kaleta, dr hab. inż. Stanisław Pytel, prof. PWSZ.