Po oficjalnym otwarciu Sympozjum na Instytucie Ekonomicznym przez Rektora PWSZ w Nowym Sączu: Pana prof. dr hab. inż. Zbigniewa Ślipka i Dyrektora Instytutu Ekonomicznego: Pana prof. dr hab. Tadeusza Kudłacza, głos zabrali Honorowi Patroni Sympozjum: Pan prof. dr hab. Andrzej Szromnik oraz Pan dr inż. Mariusz Cygar – Prorektorzy ds. studenckich i kształcenia uczelni organizujących Sympozjum. Następnie zostały zaprezentowane referaty.
- „Internet jako medium komunikacji społecznej (badania wśród mieszkańców)” przygotowany przez Barbare Kielbesz i Magdalene Górską
- „Konsument w sieci” przygotowany przez Jolantę Popardowską i Agnieszkę Hołyst
Po prezentacji referatów odbyły się dyskusje w panelach tematycznych. Podczas zakończenia sesji wręczone zostały wyróżnienia dla Studentów za najciekawsze referaty. Na zakończenie pierwszego dnia Sympozjum studenci uczestniczyli w przygotowanej zabawie integracyjnej, która odbyła się w Gródku nad Dunajcem. Tego dnia nie zapomniano również o absolwentach kół organizatorskich, którzy chętnie przyjęli nasze zaproszenie.
Drugiego dnia Sympozjum odbyła się wycieczka do Szczawnicy, gdzie studenci mogli podziwiać uroki gór i rezerwatów oraz poznać historię zwiedzanego regionu.
W dniach 3 – 8 kwietnia 2008 roku KN „Marketer” oraz wybrani studenci II roku AiFSP przeprowadzili badania marketingowe na terenie szkół ponadgimnazjalnych (na terenie miasta Nowy Sącz, Limanowej, Gorlicach, Bobowej, Marcinkowicach i Krynicy-Zdroju) dotyczące wizerunku PWSZ w Nowym Sączu w opinii potencjalnych studentów.
W marcu 2008 roku członkowie KN „Marketer” oraz wybrani studenci II roku AiFSP przeprowadzili wśród mieszkańców i przedsiębiorstw w Nowym Sączu badania marketingowe o nazwie „Internet jako medium komunikacji społecznej” Zebrane informacje stanowiły podstawę merytoryczną do napisania referatów przygotowanych na VI Ogólnopolskie Sympozjum Kół Studenckich organizowane przez Instytut Ekonomiczny Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Nowym Sączu.
W grudniu 2007 roku uczestniczyliśmy w akcji „Serce-Sercu”. Działania te miały promować postawę pomocy i otwartości na potrzeby innych ludzi. Członkowie KN „Marketer” w dyskoncie spożywczym „Plus” na ul. Kopernika w Nowym Sączu zbierali produkty żywnościowe o długiej dacie przydatności dla najuboższych mieszkańców regionu.
W dniu 20 maja 2007 roku odbyło się spotkanie z Komendantem Komendy Miejskiej Policji w Nowym Sączu, na którym dokonano podsumowania przeprowadzonych badań, wręczono certyfikaty oraz maskotki.
Fot. Konrad Karczmarek
Odbiór maskotek policyjnych . Uroczyste podziękowanie za przeprowadzenie badań na temat bezpieczeństwa w gminie Korzenna
W dniach 16 – 17 kwietnia 2007 roku przeprowadzone zostały badania na rzecz Komendy Miejskiej Policji w Nowym Sączu dotyczące poczucia bezpieczeństwa mieszkańców gminy Korzenna. Na podstawie analizy wyników badań członkowie Koła wykonali raport.
Wyprawa do korzennej, w celu badania poziomu bezpieczeństwa odczuwanego przez mieszkańców gminy.
|