- marketing w działalności przedsiębiorstw i regionów turystycznych,
- zachowania konsumentów na rynku turystycznym,
- nowe technologie na rynku turystycznym,
- globalizacja a turystyka,
- polityka UE a rozwój turystyki w regionie,
- konkurencyjność/współpraca przedsiębiorstw i regionów turystycznych.
Koszt udziału w sympozjum 190 zł i obejmuje:
- udział w sympozjum,
- 2 noclegi,
- wyżywienie,
- udział w imprezach towarzyszących,
- publikację (pod warunkiem uzyskania pozytywnej recenzji).
Publikacja:
- Istnieje możliwość publikacji artykułu (od 7 do 10 stron) w monografii z numerem ISBN (zobacz publikację z I Sympozjum).
- Wskazówki wydawnicze dla Autorów publikacji znajdują się TUTAJ.
ARTYKUŁY NIEDOSTOSOWANE DO WYTYCZNYCH WYDAWNICTWA NIE BĘDĄ PRZYJMOWANE
Ważne terminy:
- do 15.11.2016 – przesłanie zgłoszenia udziału w sympozjum i propozycji artykułu/referatu* (zarejestruj się TUTAJ)
- W związku z licznymi zapytaniami przedłużona została rejestracja uczestników Sympozjum do dnia 28.11.2016. Dla osób zarejestrowanych po 15.11.2016 informacja o akceptacji propozycji referatu zostanie przesłana do dnia 30.11.2016.
- 17.11.2016 – informacja o akceptacji propozycji artykułu/referatu
- do 15.12.2016 – przesłanie pełnego tekstu artykułu
- 30.01.2017 – informacja o przyjęciu artykułu do publikacji
- do 15.02.2017 – finalna wersja artykułu po uwzględnieniu uwag recenzenta i/lub redaktora naukowego
- do 15.02.2017 – termin wniesienia opłaty konferencyjnej
* Uczestnik może zgłosić chęć publikacji artykułu, który wygłosi podczas Sympozjum. Istnieje również możliwość wygłoszenia referatu bez konieczności jego publikowania.
Zobacz jak było w 2016 roku na I Sympozjum Turystycznych Kół Naukowych:
|