|
Nr
zarządzenia
|
data |
w sprawie |
| 1/2013 |
04.01.2013 r. |
powołania Komisji Przetargowej |
| 2/2013 |
10.01.2013 r. |
ustalenia kosztu wyżywienia studentów |
| 3/2013 |
10.01.2013 r. |
powołania Komisji Przetargowej |
| 4/2013 |
10.01.2013 r. |
powołania Komisji Przetargowej |
| 5/2013 |
25.01.2013 r. |
powołania Komisji Przetargowej |
| 6/2013 |
25.01.2013 r. |
powołania Komisji Przetargowej |
| 7/2013 |
31.01.2013 r. |
zmieniające zarządzenie w sprawie powołania Komisji Rekrutacyjnych |
| 8/2013 |
31.01.2013 r. |
powołania Komisji Przetargowej |
| 9/2013 |
14.02.2013 r. |
ustalenia terminarza rekrutacji uzupełniającej na studia drugiego stopnia na kierunku Zarządzanie i inżynieria produkcji na rok akademicki 2012/2013 |
| 10/2013 |
15.02.2013 r. |
hospitacji zajęć dydaktycznych |
| 11/2013 |
27.02.2013 r. |
wprowadzenia regulaminu korzystania z pokojów gościnnych Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Nowym Sączu |
| 12/2013 |
01.03.2013 r. |
zmieniające zarządzenie w sprawie powołania Komisji Przetargowej |
| 13/2013 |
14.03.2013 r. |
zasad regulujących wyjazdy zagraniczne studentów w ramach Programu Lifelong Learning Erasmus |
| 14/2013 |
14.03.2013 r. |
zasad regulujących wyjazdy zagraniczne studentów |
| 15/2013 |
15.03.2013 r. |
wprowadzenia regulaminu porządkowego Kampusu Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Nowym Sączu |
| 16/2013 |
22.03.2013 r. |
godzin wolnych od zajęć dydaktycznych |
| 17/2013 |
28.03.2013 r. |
wprowadzenia procedur dotyczących Uczelnianego Systemu Zapewniania Jakości Kształcenia
Procedura przebiegu hospitacji
Procedura oceny nauczycieli akademickich przez studentów
Procedura badania opinii absolwentów Uczelni o ukończonym kierunku studiów
Procedura weryfikacji minimum kadrowego i adekwatności dorobku naukowego
Procedura pozyskiwania informacji o osiąganych efektach kształcenia w ramach praktyk
Procedura badania opinii studentów w zakresie obsługi i dostępu do informacji
Procedura badania czasu pracy studenta bez udziału nauczyciela
Procedura aktualizowania kart przedmiotów
Procedura weryfikowania jakości prac dyplomowych
Procedura pozyskiwania opinii i sugestii zmian
Procedura przeglądu programów kształcenia
Procedura przeprowadzania analizy SWOT
Procedura zapewniania publicznego dostepu do efektów kształcenia i informowaniu o jakości kształcenia
Procedura konsultowania programów kształcenia z interesariuszami zewnętrznymi
Procedura archiwizowania prac studentów
|
| 18/2013 |
28.03.2013 r. |
powołania Komisji Przetargowej |
| 19/2013 |
11.04.2013 r. |
powołania Komisji Przetargowej |
| 20/2013 |
18.04.2013 r. |
powołania Komisji Przetargowej |
| 21/2013 |
24.04.2013 r. |
dokumentowania przebiegu studiów |
| 22/2013 |
24.04.2013 r. |
powołania Komisji Przetargowej |
| 23/2013 |
25.04.2013 r. |
godzin wolnych od zajęć dydaktycznych |
| 24/2013 |
09.05.2013 r. |
wprowadzenia wzoru uczelnianego świadectwa ukończenia kursu
dokształcającego „Przygotowanie pedagogiczne dla studentów specjalności
Pedagogika resocjalizacyjna na podbudowie programowej studiów pierwszego
stopnia” obowiązującego w roku akademickim 2012/2013 oraz zasad jego
wypełniania |
| 25/2013 |
09.05.2013 r. |
ustalenia terminarza rekrutacji na rok akademicki 2013/2014 |
| 26/2013 |
09.05.2013 r. |
powierzenia obowiązków komisjom rekrutacyjnym i egzaminacyjnym podczas rekrutacji na rok akademicki 2013/2014 |
| 27/2013 |
09.05.2013 r. |
przyznania dodatkowego wynagrodzenia za udział w pracach związanych z postępowaniem rekrutacyjnym |
| 28/2013 |
09.05.2013 r. |
powołania Komisji Rekrutacyjnych |
| 29/2013 |
10.05.2013 r. |
dnia wolnego od zajęć dydaktycznych |
| 30/2013 |
10.05.2013 r. |
zarządzenie w sprawie powołania Komisji Przetargowej |
| 31/2013 |
10.05.2013 r. |
zmieniające zarządzenie w sprawie powołania Komisji Przetargowej |
| 32/2013 |
24.05.2013 r. |
opłaty wnoszonej przez osoby ubiegające się o przyjęcie na studia |
| 33/2013 |
24.05.2013 r. |
zarządzenie w sprawie wprowadzenia Regulaminu antyplagiatowego określającego zasady funkcjonowania w Uczelni Akademickiego Systemu Archiwizacji Prac |
| 34/2013 |
29.05.2013 r. |
powołania Komisji Przetargowej |
| 35/2013 |
29.05.2013 r. |
powołania Komisji Przetargowej |
| 36/2013 |
29.05.2013 r. |
opłat za zajęcia dydaktyczne |
| 37/2013 |
29.05.2013 r. |
powołania Komisji Przetargowej |
| 38/2013 |
06.06.2013 r. |
regulaminu organizacyjnego Instytutu Zdrowia |
| 39/2013 |
06.06.2013 r. |
zmieniające zarządzenie w sprawie wzorów dokumentów dotyczących
funkcjonowania Uczelnianego Systemu Zapewniania Jakości Kształcenia |
| 40/2013 |
07.06.2013 r. |
zmieniające zarządzenie w sprawie powołania Komisji Rekrutacyjnych |
| 41/2013 |
14.06.2013 r. |
zmieniające zarządzenie w sprawie instrukcji gospodarki kasowej |
| 42/2013 |
14.06.2013 r. |
powołania komisji konkursowej w Instytucie Ekonomicznym |
| 43/2013 |
14.06.2013 r. |
powołania komisji konkursowej w Instytucie Języków Obcych |
| 44/2013 |
14.06.2013 r. |
powołania komisji konkursowej w Instytucie Pedagogicznym |
| 45/2013 |
14.06.2013 r. |
powołania komisji konkursowej w Instytucie Technicznym |
| 46/2013 |
14.06.2013 r. |
powołania komisji konkursowej w Instytucie Zdrowia |
| 47/2013 |
14.06.2013 r. |
powołania komisji konkursowej w Instytucie Technicznym |
| 48/2013 |
20.06.2013 r. |
ramowego regulaminu dyplomowania studentów |
| 49/2013 |
21.06.2013 r. |
wysokości opłat za usługi edukacyjne, świadczone na studiach podyplomowych i kursach dokształcających |
| 50/2013 |
21.06.2013 r. |
organizacji roku akademickiego 2013/2014 |
| 51/2013 |
21.06.2013 r. |
powołania Komisji Przetargowej |
| 52/2013 |
28.06.2013 r. |
zmiany ustalonej liczby miejsc na poszczególnych kierunkach studiów stacjonarnych i niestacjonarnych pierwszego stopnia w roku akademickim 2013/2014 |
| 53/2013 |
28.06.2013 r. |
zmieniające zarządzenie w sprawie ustalenia terminarza rekrutacji na rok akademicki 2013/2014 |
| 54/2013 |
28.06.2013 r. |
zmieniające zarządzenie w sprawie opłaty wnoszonej przez osoby ubiegające się o przyjęcie na studia |
| 55/2013 |
28.06.2013 r. |
zmieniające zarządzenie w sprawie opłat za zajęcia dydaktyczne |
| 56/2013 |
28.06.2013 r. |
podejmowania i odbywania studiów przez cudzoziemców |
| 57/2013 |
28.06.2013 r. |
powołania komisji konkursowej w Instytucie Zdrowia |
| 58/2013 |
28.06.2013 r. |
powołania Komisji Przetargowej |
| 59/2013 |
05.07.2013 r. |
zmieniająca zarządzenie w sprawie ramowego regulaminu dyplomowania studentów |
| 60/2013 |
05.07.2013 r. |
wprowadzenia instrukcji rachunku kosztów |
| 61/2013 |
05.07.2013 r. |
ustalenia odpłatności za korzystanie z Domu Akademickiego |
| 62/2013 |
05.07.2013 r. |
powołania Komisji Przetargowej |
| 63/2013 |
12.07.2013 r. |
powołania Komisji Przetargowej |
| 64/2013 |
18.07.2013 r. |
powołania Komisji Przetargowej |
| 65/2013 |
18.07.2013 r. |
powołania komisji konkursowej w Instytucie Kultury Fizycznej |
| 66/2013 |
29.07.2013 r. |
zmiany ustalonej liczby miejsc na poszczególnych kierunkach
studiów stacjonarnych pierwszego stopnia w roku akademickim 2013/2014 |
| 67/2013 |
09.08.2013 r. |
przeprowadzenia skontrum księgozbioru czytelni Biblioteki Uczelnianej oraz powołania Komisji skontrowej |
| 68/2013 |
09.08.2013 r. |
powołania Komisji Przetargowej |
| 69/2013 |
22.08.2013 r. |
zarządzenie w sprawie organizacji roku akademickiego 2013/2014 |
| 70/2013 |
22.08.2013 r. |
powołania Komisji Przetargowej |
| 71/2013 |
09.09.2013 r. |
powołania Komisji Przetargowej |
| 72/2013 |
09.09.2013 r. |
powołania Komisji Przetargowej |
| 73/2013 |
13.09.2013 r. |
wprowadzenia wzoru zaświadczenia o ukończeniu szkolenia |