Renáta BERNÁTOVÁ
K počítačom podporovanej výučbe tematického celku rastliny a huby v 3. ročníku základnej školy
Computer Assisted Teaching of the Thematic Parts of Herbs and Fungi in Primary School Third Class
Zdzisława ZACŁONA
Stereotyp rodziców w polskich podręcznikach szkolnych dla I. etapu edukacji
Parents' stereotype in the school textbooks on the first level of education
Iveta SCHOLTZOVÁ
Vybrané aspekty matematickej edukácie v primárnom vzdelávaní na Slovensku a na Ukrajine
Chosen aspects of mathematics teaching on the first level of education in Slovakia and in Ukraine
Audrone JUODAITYTE
The education research of expression at childhood phenomenon
Anna STRUZIK
Współdziałanie, współpraca czy partnerstwo w relacjach "dziecko - rodzice - nauczyciele"?
Cooleboration, cooperation or partnership in relations "child - parents - teachers"?
źuboslava SEJČOVÁ
Životné hodnoty a hodnotové preferencie mládeže
Life values and value preferences of the young people
Anna DEREVJANÍKOVÁ
Metamorfózy hudobnej výchovy v predprimárnej edukácii
Metamorphosis of music teaching in preschool education
Joanna JACHIMOWICZ
Definiowanie i identyfikowanie uczniów zdolnych
Defining and identifying gifted pupils
Stanislava MANDZÁKOVÁ
Analysis of the communication of a teacher with pupils with moderate mental disabilities during the lessons
Analiza komunikacji pomiędzy nauczycielem a uczniami z umiarkowanym upośledzeniem umysłowym podczas lekcji
Ján HUČÍK
Czynniki mające wpływ na przygotowanie do zawodu osób niepełnosprawnych umysłowo
Impact factors which influence professional preparation of mentally disabled people
Stanislava MANDZÁKOVÁ, Ladislav HORŇÁK
Sexualita osôb s mentálnym postihnutím v domovoch sociálnych služieb na Slovensku
Sexuality of the persons with mental disability in houses of social care in Slovakia
Jozef LIBA
Elektronicky podporovaná edukácia vo výchove k zdraviu rómskych žiakov
Education supported by electronics in upbringing Gypsy pupils in health
Jana KOTRUSOVÁ, Andrea LESKOVÁ
Možnosti využitia prvkov inokultúrnych techník v rámci skvalitňovania sociálnyc vzťahov v škole
Possible usage of other cultural technique´s elements within the improvement of the social relation quality at school
Beata LISOWSKA
Recenzja książki pod redakcją Zdzisławy Zacłony Nauczyciel w rzeczywistości globalnej i lokalnej
Bogusława GAWEŁ
Recenzja książki pod redakcją Bożeny Muchackiej Jakość w systemie edukacji
Quality in the educational system
Karol WIŚNIEWSKI
Recenzja książki pod redakcją Zdzisławy Zacłony Refleksja nad jakością pracy szkoły.
Reflection on the quality of school work
Annales Paedagogicae Nova Sandes - Presoves - czasopismo wydawane od roku 2007 w ramach współpracy naukowej pomiędzy Instytutem Pedagogicznym Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Nowym Sączu (Polska) a Wydziałem Pedagogicznym Uniwersytetu w Preszowie (Słowacja). Radę naukową stanowią przedstawiciele obu uczelni, natomiast autorami publikowanych artykułów są pracownicy naukowo-dydaktyczni Instytutu Pedagogicznego PWSZ w Nowym Sączu oraz Wydziału Pedagogicznego Uniwersytetu w Preszowie. Tematyka publikowanych tekstów dotyczy problemów pedagogiczno-psychologicznych. Poza artykułami naukowymi jest tu także miejsce na recenzje książek. Publikacje z pewnością zainteresują pracowników naukowych, nauczycieli oraz studentów kierunków pedagogicznych i nauczycielskich.
- Zamówienia przyjmujemy telefonicznie lub pocztą elektroniczną.
- Forma płatności - przedpłata.
- Zamówione wydawnictwa wraz z fakturą wysyłamy pocztą na koszt odbiorcy po zaksięgowaniu wpłaty.
Numer konta na które należy dokonywać wpłaty:
Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Nowym Sączu
PKO SA 15124047481111000048694221
Prosimy o podanie dokładnych danych tele-adresowych oraz numeru NIP do faktury VAT.
Kontakt w sprawie sprzedaży wydawnictw PWSZ
Agata Witrylak
Tel.: 018 547 56 10
E-mail: wydawnictwo@pwsz-ns.edu.pl