KOŁO NAUKOWE "MARKETER"
- BAJKIEWICZ Marcin, KONARSKA Magda, BEDNORZ Jacek Rola Międzynarodowych Targów Turystycznych "Tour Salon" w Poznaniu w kreowaniu regionów i firm branży turystycznej
- DANIEL Jacek Determinanty zachowań konsumentów na rynku usług turystycznych
- KARWALA Przemysław Jak wykorzystać siłę marek w branży turystycznej
- OSUCHOWSKI Wojciech Promocja usług turystycznych w Polsce
- PATYNA Mariusz Formy turystyki w Dolinie Popradu i Krynicy
KOŁO NAUKOWE ROZWOJU REGIONALNEGO
- BANDOSZ Łukasz, TOMCZAK Anna Program rewitalizacji Doliny Warty na terenie miasta Poznania.
- DYBEK Magdalena, MAŁECKA Magdalena Centra handlowe a ład przestrzenny - symbioza czy konflikt?
- KOCIOŁEK Joanna, KASPRZYK Izabela Ocena regionalnych systemów innowacji
- KUMOREK Michał Kopalnia węgla kamiennego "Silesia" jako przykład rekultywacji terenów górniczych
- PAWŁOWSKI Piotr Rabka-Zdrój - współczesne wyzwania rozwoju uzdrowiska
- PUTO Małgorzata, WÓJTOWICZ Anna Rozwój turystyki na przykładzie gminy Rytro
- STRZĘBAŁA Justyna, TOPÓR Tomasz Konkurencyjność miast na przykładzie Krakowa
Słowo od opiekunów Kół Naukowych Niniejszy Zeszyt Naukowy jest kolejnym, specjalnym zbiorem prac naukowych, który został opublikowany na przestrzeni blisko dekady funkcjonowania Instytutu Ekonomicznego Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Nowym Sączu. Specjalny charakter tego Zeszytu wynika z faktu, iż Autorami zawartych w nim artykułów nie są pracownicy naukowi Uczelni, a studenci aktywnie pracujący w ramach studenckiego ruchu naukowego.
Artykuły składające się na niniejszą publikację zostały opracowane i przedstawione na II Sympozjum Naukowym pt. "Marketing w turystyce" organizowanym przez Koło Naukowe "Marketer" oraz podczas IV Ogólnopolskiego Sympozjum Kół Naukowych pt. "Zmieniający się świat - współczesne wyzwania rozwoju lokalnego i regionalnego" przygotowanego przez Koło Naukowe Rozwoju Regionalnego Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Nowym Sączu oraz Koło Naukowe Polityki Regionalnej Akademii Ekonomicznej w Krakowie.
Wszystkie opracowania doskonale wkomponowały się w proponowaną problematykę sympozjów i obejmują m.in.: zagadnienia dotyczące zastosowań działań marketingowych na rynku turystycznym zarówno w aspekcie teoretycznym, jak też praktycznym; analizy form turystyki jakie wybierają turyści odwiedzający Sądecczyznę; kreowaniu wizerunku regionów i firm branży turystycznej. Tematyka artykułów dotyka również: sposobów zdobywania pozycji konkurencyjnej w zakresie turystyki przez jednostki samorządu terytorialnego; podnoszenia atrakcyjności przestrzeni miejskiej; określania kierunków rozwoju uzdrowiska czy problematyki innowacyjności gospodarki w kontekście jakości tworzonych na poziomie wojewódzkim regionalnych strategii innowacji.
Należy wyraźnie zaznaczyć, że zaangażowane studentów w przygotowanie artykułów istotnie przełożyło się na ich wysoki poziom merytoryczny. Pokładamy nadzieję, że zbiór 12 artykułów stanie się inspiracją dla kolejnych osób do aktywnej pracy w kołach naukowych. Ufamy, że niniejszy Zeszyt Naukowy jest początkiem serii corocznych publikacji, w których prezentowane będą najlepsze prace studentów.
- Zamówienia przyjmujemy telefonicznie lub pocztą elektroniczną.
- Forma płatności - przedpłata.
- Zamówione wydawnictwa wraz z fakturą wysyłamy pocztą na koszt odbiorcy po zaksięgowaniu wpłaty.
Numer konta na które należy dokonywać wpłaty:
Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Nowym Sączu
PKO SA 15124047481111000048694221
Prosimy o podanie dokładnych danych tele-adresowych oraz numeru NIP do faktury VAT.
Kontakt w sprawie sprzedaży wydawnictw PWSZ
Agata Witrylak
Tel.: 018 547 56 10
E-mail: wydawnictwo@pwsz-ns.edu.pl